PDA

View Full Version : autox is fun



88st165
07-28-2009, 02:01 AM
I forgot how much fun autox was. I just did my first event this year last sunday and boy I was rusty. Last year I did 7+ events as did the year before also. Now I have to urge to buy another set of rs2's b/c I sold my old ones and I regret it (still too poor to buy rcomps). I had to autox on some allseasons which sucked but it was still fun.



http://i859.photobucket.com/albums/ab160/EJ1521/th_M2U00103.jpg (http://s859.photobucket.com/albums/ab160/EJ1521/?action=view&current=M2U00103.flv)

Another one for kicks but i didnt spin out on this one lol.
http://i859.photobucket.com/albums/ab160/EJ1521/th_M2U00104.jpg (http://s859.photobucket.com/albums/ab160/EJ1521/?action=view&current=M2U00104.flv)

bloodMoney
07-28-2009, 02:17 AM
I'd say you were rusty... lmao

jk buddy :D

I watched a friend in his wrx wreck a mailbox dodging a deer up here last weekend... He was a little rusty XD

88st165
07-28-2009, 02:27 AM
Haha thanks dude. You should autox your new ride.

KoreanJoey
07-28-2009, 05:49 AM
Awe... thought you were gonna bring it back. Practice faster hand movements. Slow hands save times, fast hands save lives.

88st165
07-28-2009, 05:58 AM
Yeah I tried to bring it back as I was heavy on the throttle but with open diffs front and rear it wouldnt keep the momentum slide going :( But yea you are right with the faster hands. I swear I forgot how to turn lol. Im going to to another event this sat so we'll see how that goes.

alwayzsidewayz
07-28-2009, 02:29 PM
just as cool on this forum too