PDA

View Full Version : I raced a girl



Blackcloud
03-29-2009, 08:01 PM
and we tied :(

in my defense, she was driving a modded duramax that dynoed at 530hp and over 900ft lbs.

donteatbugs
03-29-2009, 08:14 PM
she has bigger nuts than you.....

Blackcloud
03-29-2009, 08:33 PM
oops.. put it in the wrong forum..

but yes.. her ovaries must have been quite large

a_mounty
03-29-2009, 08:38 PM
that sucks
what you drive?

Blackcloud
03-29-2009, 08:41 PM
a modded duramax

Murgatroy
03-29-2009, 08:50 PM
I thought the next line was gonna be "And I liked it..."

90CelicaST
03-30-2009, 12:20 AM
I thought the next line was gonna be "And I liked it..."
He hopes his boyfriend doesn't mind it.:lolgay:


Damn Katy Perry.

Blackcloud
03-30-2009, 12:37 AM
I thought about writing that.





cuz i did enjoy it :lolgay:

joe's gt
03-30-2009, 01:52 AM
just say she was hot so you didn't want to make her feel bad.

Blackcloud
03-30-2009, 03:55 AM
from what i saw she was not bad looking.


what was really funny was looking back down the road when we got done... could not see a damn thing through all the black smoke.. :laugh:

CriScO
03-30-2009, 05:20 AM
just say she was hot so you didn't want to make her feel bad.
:stupid:

Otherwise you may as well hand us your penis now... :hehe:

KoreanJoey
03-30-2009, 06:46 AM
:stupid:

Otherwise you may as well hand us your penis now... :hehe:

Figures you'd want his penis in your hand...

CriScO
03-30-2009, 06:56 AM
Figures you'd want his penis in your hand...
Shh! Don't let him know my plan! :hehe:

a_mounty
03-30-2009, 06:28 PM
:rofl:

MCcelica
03-31-2009, 06:17 AM
Lol yaller crazy