PDA

View Full Version : modding door panel



manu
01-16-2009, 11:47 AM
Has anyone here every modded regular 5th-gen door panels so speakers (8' or bigger) can fit? system 10 door panels are hard to come by over here.

gerby77
01-16-2009, 02:25 PM
I have some. But i didn't do it myself. The owner before me did it.
He made a cirlce out of multiplex (wood combined in multiple levels) and cut a piece of the doorpanel.
I will try to make a picture tomorrow

dups90gt
01-16-2009, 06:27 PM
please do Gerby!

gerby77
01-16-2009, 06:30 PM
please do Gerby!

Hehehe, please stay begging. I like it ;-)

manu
01-17-2009, 05:23 AM
please, master! show us the secret to awesome sound!

dups90gt
01-17-2009, 01:07 PM
Show us your doors or die! kill gerby! kill gerby! kill gerby! (lynch mob is gathering in the Netherlands)
http://cyncity.typepad.com/cyn_city/images/2007/10/06/20435_huge_crowd_bw_1020_3.jpg

manu
01-17-2009, 03:32 PM
^^ lol...reminds me of the berlin love parade...anyway, gerby, hurry up..those dutch are known for their ferocity..

Ryan
01-17-2009, 11:21 PM
Gerby is the shit!!

manu
01-19-2009, 01:40 PM
so..........about those pictures......

gerby77
01-19-2009, 01:44 PM
Damn, i'm a moron! Forgot the pictures. Will try to make them with my mobilephone this afternoon.. I promise!

UndaGrwnD
01-19-2009, 03:44 PM
Damn, i'm a moron!

yup!

dups90gt
01-20-2009, 12:05 AM
Gerby! if we don't see those pics soon you will have this waiting in your car in the morning...
http://test.ecanadanow.com/gay_men_straight_women.jpg

manu
01-24-2009, 07:21 PM
he's lied to us all!!!!

Shadowlife25
01-24-2009, 10:41 PM
Gebry, after this long they better be really nice pictures. :squint:

I am waiting to see them too. :D

gerby77
01-24-2009, 11:40 PM
sorry sorry sorry!
having some personal trouble, will make pictures tomorrow i promise!

Shadowlife25
01-25-2009, 04:34 AM
Sorry to hear that man. Hope it gets better and looking forward to the pics. :)

celicaGT90_05
01-25-2009, 04:37 AM
yeah I want to see too! Although I would prefer some regular sys 10 panels

Shadowlife25
01-25-2009, 10:04 PM
Could you maybe link the thread where they establish that 6th gen panels will work in a 5th gen?

Galcobar
01-25-2009, 10:35 PM
http://www.celicatech.com/forums/showthread.php?t=39196&highlight=panel

NM though, didn't see the updates that they wouldn't fit properly. And looking at the post on 6gc.net more closely....I think the panels for sale are the ones from the above thread.

Shadowlife25
01-26-2009, 07:28 AM
Keep it on topic. I am deleting the posts that refer to selling things.

gerby77
01-26-2009, 08:13 PM
check: http://picasaweb.google.com/eric.gerbers/T18

celicaGT90_05
01-26-2009, 08:37 PM
hmm thats not too bad, although system 10 panels do look cleaner, thats not too badly done. I have 8 inch woofer housings, could give something like that a try for me, would just need 8 inch aftermarkets

Ryan
01-26-2009, 10:36 PM
See guys, I told you gerby was the shit!!! lol

Hey gerby, I hope all is well for you, let me know if you need anything man.

manu
01-27-2009, 05:17 AM
wow...those are clean. Not stock looking, but real clean. Doesn't seem to difficult either. I might look into it. Thanks gerby!