PDA

View Full Version : Crappy cell phone pic of my SC in my garage.



VikingJZ
09-11-2008, 07:34 PM
Like?

Slider
09-11-2008, 07:45 PM
Looks good, what kind of gauges you got there?
How's the light output?

Ryan
09-11-2008, 08:47 PM
he has a voltmeter and a oil pressure gauge...sunpro...he put cool white l.e.ds in there instead of the regular bulbs...looks pretty good..

Luni
09-11-2008, 09:50 PM
Pretty lame.

I rode in that car. It felt like driving miss daisy

PhillyDRFT
09-11-2008, 09:53 PM
Pretty lame.

I rode in that car. It felt like driving miss daisy

It made you feel like a black guy or an old white woman?

Murgatroy
09-11-2008, 09:54 PM
Luni is an old white woman, you didn't know?

Shadowlife25
09-11-2008, 09:57 PM
That's the driver not the car:hehe: :owned:

85gtsblackman
09-11-2008, 10:01 PM
oh shit lemme drive his car, ill probally scare the shit outta him

Shadowlife25
09-11-2008, 10:06 PM
:hehe: I bet you would Joe. :D

VikingJZ
09-11-2008, 10:14 PM
Hey I can drive well on straight roads. :)



And what Ryan said. I have ricer volt meter and an OPG. Interior, I think at least, is very clean. Gauges may or may not come out though. Definitely will if I get my 97 cover, but it looks JDM drifter tyte from the front y0!


And hey...Tokico blues and Espelir springs in February. W00T!


Slider: The light output is awesome compared to OEM. My headlights were original (except for the driver side one after I hit the deer--but that was from a 94 anyway). They were both semi broken. Drivers one leaked even after my reseal and did not aim right and the passenger side one wouldn't aim right either. High beams blew ass and had broken tabs.

These are great. Kind of ricer ish, but I thought of the price comparison: $1000 or so for four new light assemblies (high and low) through Lexus, or $330 shipped for these. I didn't want to buy another used assembly because of how I get raped on the one I bought last year. Total piece it was.

its coming along

andy
09-11-2008, 11:01 PM
like a virgin!

VikingJZ
09-11-2008, 11:39 PM
vogue vogue vogue

celica91gts
09-12-2008, 12:29 AM
looks good man, now just gota get those fog lights you have been talking about for the past year. haha

85gtsblackman
09-12-2008, 06:55 AM
ima take your car's conering virginity :burn:

celicatrd93
09-12-2008, 09:46 AM
love the headlıghts..looks nıce

tuner4life
09-12-2008, 01:29 PM
Looks sexay!!!!

VikingJZ
09-12-2008, 04:31 PM
Flog lights come with the 97 bumper cover. Well, not with but they attach to it.

Dey expensive.

Ryan
09-12-2008, 05:33 PM
Looks sexay!!!!


im telling your wife that you are cheating on her with aarons car... :wiggle:

vip09
09-12-2008, 05:41 PM
Looks good! Though it is disappointing driving behind this car on the dragon... lol

VikingJZ
09-12-2008, 07:16 PM
^Yeah yeah