PDA

View Full Version : More "Very Rare" JDM Parts.....



alltracman78
07-25-2007, 04:16 AM
What a douche.

I don't like it when sellers don't know a thing about what they're selling so they make up some crap.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-90-93-Toyota-OEM-Celica-GT4-ST-GT-ST185-Door-Sills_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33695QQihZ016QQit emZ260142597468QQrdZ1QQsspagenameZWD1V

alltracman78
07-25-2007, 04:19 AM
Another one from the same seller.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-90-93-Toyota-OEM-Celica-Tutbo-GT4-ST185-Hood-Vent_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ36475QQihZ016QQite mZ260140723949QQrdZ1QQsspagenameZWD1V

MCcelica
07-25-2007, 04:30 AM
Rofl at both of those! Probably cause the dealer told him they couldn't get a hold of them. What a homo.

Mr Celica
07-25-2007, 04:37 AM
holy shyte 80 bucks plus 40 for shipping? uhh are they retarded?

Fastrac
07-25-2007, 04:38 AM
For parts that are "It is in Great Shape, No Cracks", they sure have alot of cracks. Hmmmmm

Slider
07-25-2007, 04:43 AM
:laugh: :laugh: holy shit $200 for parts that would cost $20 max at a U-Pull it and they'd probably be in better shape

PhillyDRFT
07-25-2007, 04:52 AM
Idiots will pay it if they really want it. Those electric superchargers have been on ebay for how long? and there like 150$

ToyotaSupra
07-25-2007, 04:58 AM
WOW, I have a JDM tight car then since I have those exact same door sills!

PhillyDRFT
07-25-2007, 05:01 AM
WOW, I have a JDM tight car then since I have those exact same door sills!

It ant' a tight car if it ant a type-R :slap:

1990CelicaGT-S
07-25-2007, 05:21 AM
Holy shit, are those right hand drive door sills?!? I have like 10 sets of those....

MarcusM2007
07-25-2007, 05:43 AM
OMG i was just at a U PULL it and got a door sill for $2 lol come on now.

Denver_whiteST185
07-25-2007, 05:59 AM
anyone notice this?
http://www.rpmgarage.com/RPM/t192-ST185-HoodVent/P1010030.JPG

kinda cool body kit (minus the decals, wheels, and the spoilers....)

burnyd
07-25-2007, 06:00 AM
the more you say JDM the more 16 year old buy into that crap

St182GT-R
07-25-2007, 06:46 AM
haha my car is JDM and its a type R in a way, but yeah thats rediculous for door sills that are the same USDM or JDM. it'd be like selling my rims just b/c they came from japan charging $300 more per rim :lolhittin

Shadowlife25
07-25-2007, 07:17 AM
These come on EVERY 5th Generation Celica. They are NOT rare in ANY way. You are purposely trying to mislead people. I have just reported this auction to E-bay.

Have a nice day.


This is what I just sent him on both his auctions. Oh, and yes I really did.

geebes
07-25-2007, 07:25 AM
Where is the bonnet to go with those scoop and vents?

celicatrd93
07-25-2007, 05:16 PM
don't you love rare jdm celica items, you know you guys want those :lolhittin that guy should be reported for false advertisment. but really that is pretty funny, 120 for 2 dollar junkyard door stills

Ads28
07-25-2007, 05:44 PM
haha woow I msged the dude n was like " Wow dont sell things you know nothing about, those sills are on every 5th gen celica in the us and canada that can be picked up for about 10$ at a scrap yard ..its nowhere near a "rare jdm" part... n he responds back with

"It is my item, I can say whatever I like to say. If you don't happy to see it, you can just ignore my auction

keith"

extremeskillz
07-25-2007, 07:52 PM
the more you say JDM the more 16 year old buy into that crap

Its called marketing and advertising.

It works and the end result is you recieve crap :hehe: Thats y we 16 year olds, stupid 16 year olds.

alltracman78
07-25-2007, 08:32 PM
haha woow I msged the dude n was like " Wow dont sell things you know nothing about, those sills are on every 5th gen celica in the us and canada that can be picked up for about 10$ at a scrap yard ..its nowhere near a "rare jdm" part... n he responds back with

"It is my item, I can say whatever I like to say. If you don't happy to see it, you can just ignore my auction

keith"

Hm

I hope I got the same type of reply.
I'll definitely report him.

Shadowlife25
07-25-2007, 10:36 PM
Hm

I hope I got the same type of reply.
I'll definitely report him.


I already did. ;)

Shadowlife25
07-25-2007, 10:48 PM
Item: JDM 90-93 Toyota OEM Celica GT4 ST GT ST185 Door Sills (260142597468)
This message was sent while the listing was active.
keithtau is the seller.


just go ahead to report, I am selling what is exactly describe

keith



This was his reply to me..... :hehe: