View Full Version : a few months later, my beater

05-24-2007, 01:02 AM

still not done

this is my side project btw

05-24-2007, 01:57 AM
Man I'd kill to find that.

What have you done to it?

That's in great shape for the age and for how you found it.

Great job.

05-24-2007, 02:21 AM
best of all it runs and it was free

minus the 30 dollar title change

done to it...copied from the gts boards

new belt $1
new fuel pump $5
gas in it so far , maybe $15.00
rav 4 shift knob, free
pressure washed the whole truck
hub caps $14....looks like it has rims
3 week old battery $20
black rattle can $3
225/60/14s.....free...came off the gts when i put my yoko's on...still have 7/32 tred cept 1 with 5/32s
ge xtravision h6054s, 16 dollars for pair on sale
set of ngk spark plugs $1.77 x 4
tail light lense $15

i still need to sea foam it, finish tune up, new air filter, mount tires, and replace the rear wheel cylinders, ill be good to go

its basicly gonna end up being my hauling bitch

gonna put a stereo system, and gts seats in it, maybe a bed, bed is more rusty than it looks, i pressure washed about 5lbs or more of leaves/old paper that started rotting

05-24-2007, 03:34 AM
That looks really good from the pictures of when you first got it.

05-24-2007, 05:39 AM
those trucks look good slamed

05-24-2007, 01:20 PM
if u look closely u will see my sidepipe :hehe:

yeah lowered would be nice, i may do that, but im not gonna slam it, id do that to a 89-94

05-24-2007, 07:40 PM
Thats the one you got for free? It's looking better and better.

05-25-2007, 12:52 AM
Is that a crappy Cadillac parked next to the godlike Toyota?

05-25-2007, 02:32 AM
well u have a crappy cobalt ls that my anceint car out runs and manuvers :hehe:

yeah its my grandmothers, only has 45k on it, i borrow it from time to time, kinda like my other beater

05-25-2007, 02:49 PM
well u have a crappy cobalt ls that my anceint car out runs and manuvers :hehe: