PDA

View Full Version : Check out these pix



ocb_dave_ocb
11-13-2005, 08:49 PM
What do ya think?
1
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/DSC02187.jpg
2
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/DSC02189.jpg
3
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/DSC02186.jpg
4
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/DSC02188.jpg
5
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/DSC02190.jpg

AllOutRed90
11-13-2005, 08:52 PM
looks real nice.

ScottGT-S
11-13-2005, 09:02 PM
the front end looks dead sexeh

ocb_dave_ocb
11-13-2005, 09:04 PM
the front end looks dead sexeh

Thanks man

BlueDragon
11-14-2005, 02:46 AM
damn looking good, makes me almost wanna donate my fantom and 4runner bumper to the cause! lol

AllOutRed90
11-14-2005, 05:38 AM
Teh Hotness

ocb_dave_ocb
11-14-2005, 06:14 AM
damn looking good, makes me almost wanna donate my fantom and 4runner bumper to the cause! lol

4x4 Fenders, clear corners, would look extremly good, and a phantom and a 4 runner grll would be hella tight

Colossus20v
11-14-2005, 03:50 PM
moved: fix your sig to dave.

AllOutRed90
11-14-2005, 06:00 PM
http://img277.imageshack.us/img277/4420/davey0yi.jpg
- Here im tired of seeing all your old crappy distorted sigs.... heres a new one! ENJOY!

ocb_dave_ocb
11-14-2005, 06:03 PM
thank Nick...it looks good

AllOutRed90
11-14-2005, 06:12 PM
Your welcome.... :eek4d:

ocb_dave_ocb
11-14-2005, 06:32 PM
I made this one with a new program i found what do yall think?
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/new.jpg

KoreanJoey
11-14-2005, 06:33 PM
I like the current one better.

Slider
11-14-2005, 09:34 PM
How about some tinted corners?

http://img15.imageshack.us/img15/4928/dsc021873re.jpg

http://img15.imageshack.us/img15/995/dsc021907ly.jpg

Yay or nay?

Mister2T
11-14-2005, 10:18 PM
Nice looking truck, dont like the tinted corners as much as the others..

ocb_dave_ocb
11-14-2005, 10:35 PM
i actually think that wouldnt look half bad.. I kinda like the tinted corner Idea. I may pick up some more of the tail light paint tomorrow and give it a whirl... I was gonna get clear corners, but im waitin on 4x4 fenders b4 i do that..

Blackcloud
11-15-2005, 01:39 AM
sweet!

that hill looks fun for riding a bike down and jumping

ocb_dave_ocb
11-15-2005, 01:41 AM
sweet!

that hill looks fun for riding a bike down and jumping

It is awesome when it snows, I love snow boarding and sledding on it..
I used to jump my warrior on it too, but i sold it

Blackcloud
11-15-2005, 01:44 AM
nice!

ocb_dave_ocb
11-15-2005, 02:11 AM
What do you guys think about this color blue?

I Finally have Photo Shop again

http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/blue.jpg

AllOutRed90
11-15-2005, 03:18 AM
that looks hot, if it was a little darker....like the midnight blue on your site!

Ricksta
11-15-2005, 04:19 AM
man those pics from a distance makes it look like a hotwheels car..lol

ocb_dave_ocb
11-15-2005, 04:30 AM
man those pics from a distance makes it look like a hotwheels car..lol

My step dad said that yesterday too...LOL except he said it looked like a remote control car

ocb_dave_ocb
11-15-2005, 04:09 PM
How bout this, i added a front lip, and a rear spoiler, did the cover blue and did bronze wheels...
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/Dsc02188.jpg

AznKlique
11-16-2005, 12:48 AM
looks nice. I like the blue and bronze look, but please dont put a spoiler on your pickup.

Colossus20v
11-16-2005, 01:06 AM
How bout this, i added a front lip, and a rear spoiler, did the cover blue and did bronze wheels...
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/Dsc02188.jpg
Looks like it wants to be like a WRX STI.

jjazmin
11-16-2005, 04:48 AM
It Looks Like A Toy Car To Me!

ocb_dave_ocb
11-16-2005, 05:35 AM
It Looks Like A Toy Car To Me!
'u are the 3rd person to say that, i really love the look i have with it right now

ocb_dave_ocb
11-18-2005, 06:19 PM
Well I went ahead and did the corner lights too.. And i painted my wiper arms to match my wheels and put in a short ram intake... ALSO my diamond cuts should be here soon
1
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/w1.jpg
2
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/w3.jpg
3
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/w2.jpg

undecided
11-18-2005, 07:39 PM
i likes it paint the wheels black and ull be good to go leave the color the way it is.

ocb_dave_ocb
11-18-2005, 07:53 PM
I had the wheels Gun Metal, but up against the color of my truck they dont look good they look to much like steel wheels

InitialD93
11-18-2005, 09:03 PM
paint ur wipers back to black....



now...





why are u still reading this u should be painting:slap:

ocb_dave_ocb
11-18-2005, 09:09 PM
paint ur wipers back to black....



now...





why are u still reading this u should be painting:slap:

I might if it warms up....lol

InitialD93
11-18-2005, 10:19 PM
:bigthumbu

ocb_dave_ocb
11-19-2005, 06:22 AM
I made some good tips tonight at work I think tomorrow im gonna go ahead and buy some fog lights, not sure though....

VikingJZ
11-19-2005, 02:15 PM
I like the tinted signal lights.

ocb_dave_ocb
11-19-2005, 04:26 PM
I like the tinted signal lights.

I do too.. how cool would a 4 runner front end be on it.. or a tacoma Pre-Runner front... I dunno though

ocb_dave_ocb
11-21-2005, 06:04 PM
Here are a few updated pics, I put my fog lights on, and I did a photoshop of what my headlights will look like when they get here, hopefully before next week.
Real
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/DSC02298.jpg

Photo Shop
http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/photoshoppedheadlights.jpg

ocb_dave_ocb
11-29-2005, 02:49 AM
Check this out guys, it is a bad chop but this is something like what im wanting to do... Also Im wanting to redo the inside...

Leave the carpet black, leave the stereo surround and gauge cluster surround black, and do the dash, and panels in gray or purple tweed most likely purple..

http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/newside2.jpg

ocb_dave_ocb
11-29-2005, 04:51 AM
a better one

http://i2.photobucket.com/albums/y25/ocb_dave_ocb/Chopped.jpg

InitialD93
11-29-2005, 08:46 AM
if you put anything resembling that second hood on there i will have to drive back to TN just to slap you:slap:

ocb_dave_ocb
11-29-2005, 09:18 AM
Well if I body drop the truck im probably gonna have to have a cowl hood to clear the motor..

surfergravity
11-29-2005, 02:41 PM
Looks pretty good.